Asiantuntijuus sosiaalisessa mediassa

Päätös ja pitkäjänteinen työ – sitä on asiantuntijuus sosiaalisessa mediassa. Meiltä kysytään usein, miten siellä somessa ollaan, kannattaako siellä olla ja mites tuo myynti somessa? Erityisesti kysyjät kyseenalaistavat B2B-myynnin tekemisen […] Lue lisää »

Vuoden 2017 markkinointitrendi: monikanavainen vaikuttajamarkkinointi

Kanavistamme on alkuvuoden ajan voinut seurata Pauligin oman brändilähettilään Paulan tyylilaajennusta. Siliä konseptoi, koordinoi ja tuotti Pauligin Paulalle monikanavaisen vaikuttajamarkkinoinnin kampanjan ja toimi sen vastaavana tuottajana. Jo tuotantovaiheessa tuli vahva […] Lue lisää »

Paremman verkkokeskustelun puolesta

Kuka saapuu pöytään, kun sinä istahdat kahville kanssakulkijoidesi kanssa? Hyvin käyttäytyvä, omasta kulttuuristaan ja elämästään käsin maailmaa katsova kahvittelija, eikö? Keskustellaan, kuullostellaan, opitaan toinen toisiltamme. Usein jutellaan niistä päivän polttavista. […] Lue lisää »

Kuka saa ja kenelle annetaan? Olenko tarpeeksi hyvä, kaunis ja kiinnostava sosiaaliseen mediaan?

Olen käynyt viime aikoina useita inspiroivia keskusteluja niin face to face kuin Facebook-ryhmissä henkilöbrändäyksestä, korporaatioviestinnän inhimillisyydestä, yksityishenkilön sosiaalisen median läsnäolosta – vaikka ja mistä. Siliässä puhumme asiakkaillemme aitoudesta, avoimuudesta, läpinäkyvyydestä […] Lue lisää »

Katso lisää: