Vanhemmille ja virkamiehille tubesta

Suomessa tubettajille, tubettamiselle ja sometähteydelle kuuluu hyvää ja sillä tehdään hyvää. Toiminta alkaa olla vakiintunutta, alan pelisäännöt hiljalleen hahmottuneet ja yrityksetkin mahdollisuuksiin heränneet. Hauskinta lienee se, että monen lapsen ja […] Lue lisää »

Vaikuttajamarkkinointi keväällä 2018

  Osallistuimme tänäkin vuonna PING Festivaliin, Euroopan suurimpaan vaikuttajamarkkinoinnin tapahtumaan. PING tuo yhteen sisällöntuottajat eli vaikuttajat ja yritykset eli yritysten markkinointiviestinnän avainhenkilöt. Tiia, Jenna ja Johanna olivat tapahtumassa vieraina, ja Sara mukana […] Lue lisää »

Miten keskustelua luodaan sosiaalisessa mediassa?

Alkuvuotta leimasi keskustelu Facebookin algoritmin muutoksesta. Sen ennustetaan muuttavan Facebookin uutisvirtaa siten, että jatkossa siinä näkyvät yhä enemmän ystävien ja perheenjäsenten julkaisut, sekä sellaiset yritysten julkaisut, jotka kykenevät aiheuttamaan aitoa […] Lue lisää »

Kauppakeskuksen sosiaalinen media

Jokaisen kauppa- ja liikekeskuksen, erikoiskauppojen keskusten sekä viihdekeskusten tulee olla läsnä myös sosiaalisessa mediassa. Voisimmeko auttaa juuri sinua ja teidän keskustanne löytämään oma paikkansa ja yleisönsä somessa? Kuluttajatottumukset muuttuvat, vastuullisuuteen […] Lue lisää »

Kauppakeskus somessa on aina valinta!

”Mulla on nyt tämä budjetti tässä ja tällä mentäisiin. Parasta mahdollista pitäisi saada aikaan sekä asiakkaita aamuihin ja arkipäiviin.”   Yksi taiteenlajinsa on kauppakeskusten sosiaalinen media nyt vuonna 2018   […] Lue lisää »

Katso lisää: