Miten keskustelua luodaan sosiaalisessa mediassa?

Alkuvuotta leimasi keskustelu Facebookin algoritmin muutoksesta. Sen ennustetaan muuttavan Facebookin uutisvirtaa siten, että jatkossa siinä näkyvät yhä enemmän ystävien ja perheenjäsenten julkaisut, sekä sellaiset yritysten julkaisut, jotka kykenevät aiheuttamaan aitoa […] Lue lisää »

Kauppakeskuksen sosiaalinen media

Jokaisen kauppa- ja liikekeskuksen, erikoiskauppojen keskusten sekä viihdekeskusten tulee olla läsnä myös sosiaalisessa mediassa. Voisimmeko auttaa juuri sinua ja teidän keskustanne löytämään oma paikkansa ja yleisönsä somessa? Kuluttajatottumukset muuttuvat, vastuullisuuteen […] Lue lisää »

Kauppakeskus somessa on aina valinta!

”Mulla on nyt tämä budjetti tässä ja tällä mentäisiin. Parasta mahdollista pitäisi saada aikaan sekä asiakkaita aamuihin ja arkipäiviin.”   Yksi taiteenlajinsa on kauppakeskusten sosiaalinen media nyt vuonna 2018   […] Lue lisää »

Markkinoijan päivät sosiaalisessa mediassa ovat ohi

Facebook tulee lähiaikoina tekemään algoritmeihinsa muutoksia, jotka korostavat entisestään sosiaalisen median syvintä olemusta: vuorovaikutusta. Tästä syystä markkinoijan päivät ovat sosiaalisessa mediassa ohi. Tähänkin asti mainossisällöt ovat toimineet somessa huonosti, ja […] Lue lisää »

Sosiaalisen median trendit 2018, puikahdus pintaa syvemmälle

Sosiaalisen median trendit 2018 kurkistelee sosiaalista mediaa vähän eri kulmilta ja kannoilta. Tarkastelimme somea markkinointiviestinnän kokonaisuuden kannalta ja osa nostoista on suunnattu markkinointiviestinnän tekijöille ja prosessia johtaville, osa taas tätä […] Lue lisää »

Katso lisää: