Markkinoijan päivät sosiaalisessa mediassa ovat ohi

Facebook tulee lähiaikoina tekemään algoritmeihinsa muutoksia, jotka korostavat entisestään sosiaalisen median syvintä olemusta: vuorovaikutusta. Tästä syystä markkinoijan päivät ovat sosiaalisessa mediassa ohi. Tähänkin asti mainossisällöt ovat toimineet somessa huonosti, ja […] Lue lisää »

Sosiaalisen median trendit 2018, puikahdus pintaa syvemmälle

Sosiaalisen median trendit 2018 kurkistelee sosiaalista mediaa vähän eri kulmilta ja kannoilta. Tarkastelimme somea markkinointiviestinnän kokonaisuuden kannalta ja osa nostoista on suunnattu markkinointiviestinnän tekijöille ja prosessia johtaville, osa taas tätä […] Lue lisää »

Videoiden kuvaaminen älypuhelimella – uhka vai mahdollisuus?

Video antaa julkaisulle parhaan näkyvyyden Kaikkien sosiaalisen median kanavien algoritmit suosivat tällä hetkellä videota. Se tarkoittaa, että saat julkaisuillesi enemmän näkyvyyttä, kun postaat kuvan tai linkin sijasta videon. Video on […] Lue lisää »

Asiantuntijuus sosiaalisessa mediassa

Päätös ja pitkäjänteinen työ – sitä on asiantuntijuus sosiaalisessa mediassa. Meiltä kysytään usein, miten siellä somessa ollaan, kannattaako siellä olla ja mites tuo myynti somessa? Erityisesti kysyjät kyseenalaistavat B2B-myynnin tekemisen […] Lue lisää »

Vuoden 2017 markkinointitrendi: monikanavainen vaikuttajamarkkinointi

Kanavistamme on alkuvuoden ajan voinut seurata Pauligin oman brändilähettilään Paulan tyylilaajennusta. Siliä konseptoi, koordinoi ja tuotti Pauligin Paulalle monikanavaisen vaikuttajamarkkinoinnin kampanjan ja toimi sen vastaavana tuottajana. Jo tuotantovaiheessa tuli vahva […] Lue lisää »

Katso lisää: