Sosiaalisen median katsaus 2018

“Paras digitaalisen markkinoinnin koulutus, missä olen ollut.” – Suvi Widgren, VILA-yrittäjä, yrittäjä-aktiivi, vloggaaja

Digikanavat muuttuvat jatkuvasti ja muuttavat ihmisten käyttäytymistä mennessään. Yrityksen pitää olla kärryllä siinä, missä nyt mennään ja mitä on tulossa, jotta asiakkaita riittää myös tulevaisuudessa. Siliän Sosiaalisen median katsaus tuo oleellisen tiedon juuri teille sopivan kokoisessa paketissa.

Katsaus on johdolle ja esimiehille tarkoitettu näkymä vuoden 2018 sosiaaliseen mediaan. Katsaus avaa sosiaalisen median mahdollisuudet, antaa suuntaviivoja sosiaalisen median budjetoinnille ja auttaa näkemään, miten sosiaalinen media tulee huomioida yrityksen strategiatyössä.

Miten katsaus etenee?

  1. Katsaus alkaa lyhyellä kartoituksella asiakkaan kanssa: mitkä ovat yrityksen liiketoiminnan tavoitteet, painotukset ja todelliset kiinnostuksen kohteet sosiaalisessa mediassa.
  2. Siliä valmistelee yrityksen tarpeita vastaavan katsauksen. Selvitämme, millainen on yrityksenne sosiaalisen median jalanjälki eri kanavissa ja kuratoimme oikean määrän tietoa tavoitteidenne mukaisesti.
  3. Katsauksessa (kesto 3 tuntia) oivalletaan uutta ja pohditaan sosiaalisen median mahdollisuuksia yrityksellenne. Peilaamme sosiaalisen median lainalaisuuksia yrityksenne tekemiseen, viestinnän nykytilaan ja tulevaisuuteen. Lisäksi pohdimme, paljonko sosiaaliseen mediaan kannattaa käyttää rahaa.

Hinta: 1 600 € (+ alv)

Ota yhteyttä!

Johanna Hytönen, johanna.hytonen@silia.fi, 040 167 9885

 

Katsaus voidaan paketoida osaksi laajempaa kokonaisuutta. Voimme esimerkiksi jatkaa seuraavilla teemoilla:

  1. Sopivan kohderyhmän kartoitus ja sosiaalisen median kanavien valinta
  2. Kanavien perustaminen tai kehittäminen sekä tuloksellisuus
  3. Yrityksen sosiaalisen median tiimin co-working-workshop