Digimarkkinoinnin mahdollisuudet 2019

Jos suunnitelmissanne ja mediapaletissanne on vuonna 2019 digimarkkinointia esim. hakukonemarkkinointia (Google-markkinointi, SEO), display-mainontaa ja maksettua mainontaa sosiaalisessa mediassa, nämä kannattaa ehdottomasti yhdistää! Eri kanavien tarjoamat seuranta- ja analytiikkatyökalut mahdollistavat sen, […] Lue lisää »

Onko EU kieltämässä linkkien jakamisen ja meemit?

Direktiivi tekijänoikeuksista digitaalisilla sisämarkkinoilla. Kiinnostuitko? No et varmaan, enkä ihmettele yhtään. Tästä on kuitenkin kohistu melkoisesti netin syövereissä, eikä kyseessä olekaan mikään ihan pikku juttu. Internet-yhteisöt ovat olleet reilun viikon […] Lue lisää »

Somejargonia kesään 2018

Facebook-pikseli, retargeting, in-stream ja geofilter. Tiedätkö, mitä nämä termit tarkoittavat? Somesanastossa voi helposti mennä sormi suuhun, saati että vielä ymmärtäisi hankalien sanojen taustalla olevat kanavat, algoritmit ja markkinoinnin mahdollisuudet. Ovatko […] Lue lisää »

Vanhemmille ja virkamiehille tubesta

Suomessa tubettajille, tubettamiselle ja sometähteydelle kuuluu hyvää ja sillä tehdään hyvää. Toiminta alkaa olla vakiintunutta, alan pelisäännöt hiljalleen hahmottuneet ja yrityksetkin mahdollisuuksiin heränneet. Hauskinta lienee se, että monen lapsen ja […] Lue lisää »

Katso lisää: