Pisla Oy:n oppaana verkossa ja sosiaalisessa mediassa

Miten somea tehdään? Me vastasimme, ja syntyi Pisla Oy:n oma sometiimi, koulutuspolku ja erilaisia sosiaalisen median kokeiluja.

”Pisla helat” saa yli 70 000 hakutulosta Googlesta. Pisla Oy tekee kahvoja, lukkoja, markiiseja ja noin tuhatta muuta artikkelia. Siliä lähti Pislan oppaaksi matkalle verkkoon ja sosiaaliseen mediaan. Kokosimme Pislan omasta väestä innokkaan sometiimin, jolla oli oppimisen halua ja näkemystä Pislan verkkoviestinnän kehittämiseen. Tutustuimme sosiaalisen median kanaviin, kehitimme strategiaa, koulutimme, tuotimme sisältöjä ja kuvasimme videoita. Siliän opit juurtuivat hyvin innokkaaseen tiimiin: nykyään Pislan sometiimi tuottaa aktiivisesti sisältöä ja käy vuoropuhelua yrityksen kanavissa niin jälleenmyyjien kuin kuluttaja-asiakkaiden kanssa. 

“Siliällä on innostava asenne ja määrätietoinen lähestyminen aiheeseen. Koulutuksissa oli  hyvä etenemistapa. Suosittelen!”

– Pekka Kuivalainen, toimitusjohtaja, Pisla Oy