Case Jamera: kuinka onnistua tubettajayhteistyössä?

Tubeconissa 2018 jaettiin Tubecon Video Awards 2018 -palkinnot eri sarjoissa. Palkinnot  jakoi Suomen tubettajat ry. Vuoden komediavideo -palkinnon voitti HurHur sketsivideolla Ope rageaa pahasti, jonka teimme kaupallisena yhteistyönä Jameralle. Super […] Lue lisää »

Miten keskustelua luodaan sosiaalisessa mediassa?

Alkuvuotta leimasi keskustelu Facebookin algoritmin muutoksesta. Sen ennustetaan muuttavan Facebookin uutisvirtaa siten, että jatkossa siinä näkyvät yhä enemmän ystävien ja perheenjäsenten julkaisut, sekä sellaiset yritysten julkaisut, jotka kykenevät aiheuttamaan aitoa […] Lue lisää »

Viisi vinkkiä tapahtuman liveraportointiin

Tapahtuman liveraportointi on hieno keino jakaa tärkeimmät pointit ja tunnelmat tapahtumasta reaaliajassa ja toisaalta tallentaa ne myöhempää käyttöä varten. Sen avulla voidaan tuoda tapahtuma ruutujen kautta niiden osallistujien luo jotka […] Lue lisää »

Kun yritys itselleen tubettajan palkkasi

Monet yritykset haluavat puhutella lapsia ja nuoria. Tämän vaativan, mutta palkitsevan kohderyhmän tavoittaa parhaiten tietenkin tubettamalla. Kasvo yrityksen omalle Youtube-kanavalle voi löytyä omien tekijöiden joukosta, mutta rohkeimmat yritykset palkkaavat oman […] Lue lisää »

Katso lisää: