Vanhemmille ja virkamiehille tubesta

Suomessa tubettajille, tubettamiselle ja sometähteydelle kuuluu hyvää ja sillä tehdään hyvää. Toiminta alkaa olla vakiintunutta, alan pelisäännöt hiljalleen hahmottuneet ja yrityksetkin mahdollisuuksiin heränneet. Hauskinta lienee se, että monen lapsen ja […] Lue lisää »

Siliä Oy:n tietosuojaselvitys

Siliä Oy:n tietosuojaselvitys Tämä on Yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 23.05.2018. Viimeisin muutos 29.5.2018.   1. Rekisterinpitäjä ja yhteyshenkilö […] Lue lisää »

Vaikuttajamarkkinointi keväällä 2018

  Osallistuimme tänäkin vuonna PING Festivaliin, Euroopan suurimpaan vaikuttajamarkkinoinnin tapahtumaan. PING tuo yhteen sisällöntuottajat eli vaikuttajat ja yritykset eli yritysten markkinointiviestinnän avainhenkilöt. Tiia, Jenna ja Johanna olivat tapahtumassa vieraina, ja Sara mukana […] Lue lisää »

Case Jamera: kuinka onnistua tubettajayhteistyössä?

Jamerassa oli pohdittu, kannattaisiko kokeilla vaikuttajamarkkinointia. Yksi Jameran kolmesta yrittäjästä, Janne Maaninka, otti Siliään yhteyttä. Jameralaisten omat lapset fanittivat tubettajia, joten tubemaailma oli sitä kautta tuttu. Markkinoinnin kannalta Jamerassa oli pohdittu: […] Lue lisää »

Katso lisää: